فروشگاه رزین دایان

کاربر گرامی فروشگاه رزین دایان  لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه رزین دایان به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت رزین دایان هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری  و سایر خدمات ارائه شده توسط این مجموعه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات رزین دایان است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین رزین دایان از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

فروشگاه رزین دایان

فروشگاه رزین دایان

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه رزین دایان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه رزین دایان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

  1.  دسته ای از محصولات فروشگاه رزین دایان با کلاس ارسالی فقط تی پاکس تعریف شده به این معنی که ارسال توسط شرکت پست امکان پذیر نمیباشد                (مثل : رزین اپوکسی و سیلیکون قالبگیری و ….)در صورتی که این دسته از محصولات به صورت ارسال پستی انتخاب شود هزینه ای که توسط مشتری در هنگام انتخاب هزینه پستی پرداخت شده از هزینه پس کرایه توسط فروشگاه کسر میشود .
  2. برای خریدهای بالاتر از 2/500/000 تومان هزینه ارسال رایگان خواهد بود .
  3. محصولات مثل انواع رزین/ سیلیکون/کربنات و … در حجمهای بیشتر از یک کیلو شامل ارسال رایگان نمی باشد.
  4. روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی است و کلیه سفارشات ثبت شده در ‏‌طول روزهای کاری و اولین روز پس از ثبت سفارش، پردازش می‌‏شوند.
  5. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت فروشگاه رزین دایان به وسیله ارسال فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش و ارسال قرار می‏‌گیرند.
  6. فروشگاه رزین دایان همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با این وجود در صورت بروز مشکل در پردازش و ارسال نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  7. ارسال همه سفارش‌ها (مشهد و شهرستان) با همکاری شرکت ملی پست ایران و تیپاکس انجام می‌شود .
  8. زمان رسیدن مرسوله به دست خریدار از لحظه تحویل به پست تا رسیدن به مقصد، در کنترل این مجموعه نبوده و در حیطه تعهدات شرکت ملی پست ایران و شرکت تیپاکس می‌باشد . (  از 3 تا 7 روز کاری )

تغییرات در این موافقتنامه

ما، با توجه به اختیارات ما، حق را با اصلاح یا جایگزینی این شرایط و ضوابط با ارسال شرایط به روز شده در سایت رزرو می کنیم. ادامه استفاده از سایت پس از هر گونه تغییرات، پذیرش شرایط جدید شما را پذیرفته است.

تماس با ما

اگر در مورد این موافقتنامه سؤالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید

پشتیبان تلگرام —/1